Rezultatele la concurs si my biggest fan

Dragii mei,

imi pare rau pentru intarziere. Voi incerca sa va povestesc in alt post cum a aratat  pentru mine ziua de 1 martie 2012 si, de altfel, intreaga saptamana.

Pana una alta, vreau sa ii spun LA MULTI ANI blogului, chiar daca l-am neglijat de ziua lui stie ca il iubesc :) Sper sa ne prinda si 3 ani impreuna si sa avem cat mai multe din urmatoarele: postari, comentarii, vizitatori, concursuri, proiecte, teme de discutii etc.

Cu ocazia aceasta, vi-l prezint in poza pe cel mai infocat admirator al Jocului orb care are cam aceeasi varsta cu blogul :) Il cheama Andrei David, poza e mai veche, multumesc parintilor pentru ca mi-au trimis-o cu acord de publicare :)

Va multumesc tuturor pentru participarea la concurs. Pana in ultima clipa am fost nehotarita si... asa inchei.

Preferatele mele au fost:

1. Natasha - Patchwork of dreams and reality/ Compozitie de vise si realitate
2. Eugen - Develop an interest in life as you see it
3.Jocul mintii....literatura,arta,memorie,timp....

Intre 1 si 2 bataia a fost crancena... cumva 2 defineste mai mult cum vad eu blogul asta dar mi se pare mai greu de retinut...
Mi-au placut si versurile, si ideea de rima, si totaliter aliter (inseamna cu totul altfel dar poate nu suna familiar pentru prea multa lume), si ce vad cu ochii mintii (parca suna prea putin a tagline dar ideea e buna), si nazbatiile pentru latura mai ludica.

Multumesc sincer tuturor!

Tabloul Mirelei Iordache va merge deci la Natasha alaturi de un exemplar din Jocul orb.
Va voi trimite insa cate un exemplar din Jocul orb tuturor celor care ati participat la concurs. Trimiteti-mi doar adresa voastra pe mailul meu asociat blogului sgarbura.olivia@gmail.com si numele pentru dedicatie (pentru cei care au preferat sa nu il treaca pe blog). Va exista insa un delay de circa o luna pentru ca trebuie sa recuperez cateva exemplare.

Comentarii

  1. La mulți ani blogului!!!!...la un moment dat o sa fur si eu ideea asta si sa organizez un concurs pentru tagline:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim... Da, da, do it... Problema e: ce concurs sa fac la anul?:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu