"Fear is not an option", DvF

Sunt sigura ca multi dintre voi au auzit de Diane von Furstenberg. Numele ei pare a fi legat doar de moda, little wrap dress, Studio 54 si, eventual, pentru cunoscatori, Andy Warhol.

La o cautare mai atenta, numele Diane von Furstenberg este o minunata legatura intre Romania, Grecia, Belgia si SUA. Tatal lui Diane se numea Leon (Lipa) Halfin si a trait o parte din viata la Chisinau. In 1929 a emigrat la Paris iar de acolo la Bruxelles unde, in 1945, a cunoscut-o pe Liliane Nahmias, o supravietuitoare a Holocaustului originara din Grecia. Restul istoriei personale a lui Diane il puteti afla de pe Wikipedia.

Influenta mamei a fost adeseori mentioata de DvF in interviuri. Lily a invatat-o despre rezistenta in fata fricii "Fear is not an option", despre autoevaluarea si responsabilitatea propriei persoane "Never to blame anything or anyone, and just take responsability on yourself", despre autonomie.

Am descoperit-o pe Diane von Furstenberg in interviurile de pe The Conversation, un show online produs de Demi Moore si mediatizat la noi de Cristina Bazavan. Pentru ca si impresia mea era una light (o vedeam ca pe inca una din muzele de la Studio 54), am fost surprinsa sa descopar o femeie puternica, autonoma si curajoasa.

Printre multe altele m-a uimit in mod special franchetea cu care vorbeste despre frumusete. "Toata lumea crede ca ar trebui sa imi fac ceva la fata, sa ma operez, dar eu cred ca o floare frumoasa ramane frumoasa si daca e ofilita."

Intregul episod este aici. Nu o cautati numai pe Diane von Furstenberg. Glenda Bailey este si ea foarte interesanta: exclamatia ei "When you are working, it is not a popularity contest" mi-a raspuns la multe intrebari.

Un alt interviu cuprinzator cu DvF in varianta transcrisa pe siteul CNN. Enjoy!

Comentarii