Vizita pe sectie

In timpul vizitei de duminica dimineata am intrat din nou in camera doamnei a carei externare a fost decalata cu un weekend. Ma astepta nerabdatoare ca sa ii confirm ziua de luni ca fiind data de iesire din spital. Ii pun intrebarile obisnuite, ii privesc plaga, o indemn sa se plimbe cand ii vin vizitatorii si insista sa-i confirm plecarea pentru ca marti este ziua ei, implineste 83 de ani pe care ii sarbatoreste alaturi de sot si de cele doua fiice. Imi povesteste mai departe ca inainte de operatie ii era teama ca nu o sa-i mai vada mai ales ca si-ar dori sa prinda luna septembrie si ... sa-si sarbatoreasca cei 61 de ani de casnicie.
Am intrebat-o cum a reusit
"Am avut ca toata lumea perioade mai bune si perioade mai putin bune. Dar am muncit impreuna, am facut copii, i-am crescut, le-am oferit cate ceva si, pot sa spun ca in cea mai mare parte a timpului, am fost fericita. Important e sa ai incredere in celalalt. Si, inclusiv cu copiii, de cate ori aparea o problema, ne asezam cu totii la masa si discutam. Incet, incet s-au facut 61 de ani"
PS. Fotografie de h.koppdelaney de pe flickr

Comentarii