Cu ce se imbraca o sotie de presedinte

Nu stiu daca doamna Maria Basescu este cea care a dat cautare pe Google la "cu ce se imbraca o sotie de presedinte" si a ajuns pe Jocul Orb... insa iata-ma in situatia de a raspunde... :) asa cum am facut la intrebarea cum recunosti oamenii invidiosi.

Acum problema este ca eu sunt si un pic feminista si carierista drept care nu voi pune strict exemple de sotii de presedinti ci si de femei care au reusit prin propriile lor forte, de exemplu Christine Lagarde, si care au de participat la intalniri oficiale.

Sigur ca raspunsul la intrebarea de mai sus este "in functie de ocazie" pentru ca pe Michelle Obama, spre exemplu, am putut-o vedea frecvent in echipament sportiv. Ba chiar cred ca este un trend care trebuie salutat: oamenii politici sunt tot oameni si diversitatea cauzelor in care se implica reprezinta un bun model. Totusi in exemplele de mai jos voi alege doar costume de zi si de cocktail de la Michelle Obama, Regina Rania si Christine Lagarde.

Michelle Obama foloseste culoare, cardigane, rochii fara umeri, pantofi colorati, centuri late (mai ales Alaïa). Indrazneste sa poarte bijuterii moderne de la cercei mari la coliere supradimensionate, evident nu impreuna. Stilul ei imi place foarte mult (atunci cand nu abuzeaza de prea multa culoare) deoarece este mai indraznet, mai contemporan... Foarte rar am vazut-o in deux-pièce-urile clasice... Fustele le poarta adeseori ample si imprimate












Regina Rania este tot printre preferatele mele. Spre deosebire de Michelle, prefera tonurile neutre si accesoriile clasice dar pretioase. Cu toate astea reuseste sa aiba un stil fresh... Imi plac foarte mult combinatiile ei din alb-gri-bej pe care am invatat si eu sa le asamblez, cat de cat...Si ea poarta centuri, de obicei de latime medie si cu catarama... Iar apropos de adecvarea la situatie, cand a fost sa viziteze o scoala, a purtat un tricou cu creioane colorate (vezi mai jos).











Christine Lagarde prefera alb, negru, gri si navy, poarta mereu ceva la baza gatului - un colier, o esarfa colorata in nuante care sa ii evidentieze parul gri, opteaza frecvent pentru Chanel si Hermes, poarta adesea sacouri bine taiate cu fuste, rochii sau chiar pantaloni :) Si ii plac cizmele...






Am raspuns?:)

Comentarii