Parlamentul European inside-out


Fragment din lucrarea
Maini de inger - Sorin Dumitrescu
 Cand mi-am recuperat acreditarea pentru Parlamentul European, a fost necesar sa fac o poza pentru badge. Mi-am uitat fularul masculin la gat si constat cu amuzament ca, in felul acesta, am imprumutat in mod involuntar ceva din aerul boem si din stilul 'cargo' al reporterilor de investigatie. Cei adevarati... :)

Culoarul principal al Parlamentului duce la un hol construit de-a lungul unei scari in spirala centrata de o sculptura metalica. Pe pereti sunt expuse opere de arta din toate tarile membre ale Uniunii Europene.
Pas de deux 2 si 3 - Valeriu Mladin, 2006

Romania este reprezentata de un triptic al lui Valeriu Mladin - Pas de deux, 2006 si de doua tablouri de Sorin Dumitrescu - Maini de inger.
Dedicat lui Seferis - Chronis Botsoglou

Am selectionat in imaginile de mai jos si alte opere care mi-au placut semnate Isabell Egelmann si Chronis Botsoglou, precum si una a carei eticheta lipsea. Unul dintre spatii este dominat de un pian donat de Estonia. Calitatea pozelor nu este ideala insa e un bun mijloc de a prezenta PE inside-out. Va mai spun doar ca o expozitie de arta se afla si in Edificiul Berlaymont apartinand Comisiei Europene.

Stiti deja ca ma aflu la Bruxelles in calitate de Blogger European. Pe curand!

Bunica - Isabell Egermann, 1983

Lucrare neetichetata

Comentarii

  1. Mă bucur pentru Valeriu Mladin, îl cunosc de pe cînd venea, proaspăt repartizat, la Lugoj, unde eu eram deja prof de română. De atunci ieşea în evidenţă. E un artist foarte puternic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucrarea aleasa e destul de diferita de alte lucrari mai recente pe care le-am vazut dar, indiferent de perioada, si mie mi se pare ca are o tusa cu forta. Si imi plac tare mult povestile astea de peste timp, traiectoria stranie pe care o au uneori artistii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu