O duminica veritabila


Mi-am adus aminte weekendul acesta ca a fi calator prin Romania poate fi o experienta placuta...

Am gasit un Brasov inundat de soare, prietenos...
Am revenit la inghetata artizanala de langa piata Sfatului (Angely's cred ca se numeste magazinul dar retetele sunt italienesti). E delicioasa, preferatele mele au fost gianduja, malaga si turta dulce... dar doamna de acolo a promis sortimente mai bogate dupa venirea caldurii si ne-a recomandat sa revenim pentru nougat, castane si trandafir...

Cu ocazia aceasta am remarcat ca a luat foc Vatra Romaneasca, o cofetarie brasoveana, situata chiar vis-a-vis de inghetata, unde se gaseau cele mai bune strudele degustate de mine in Ro.

Biserica din Piata Sfatului cu hramul Adormirea Maicii Domnului - nu ma refer la Biserica Neagra ci la o bisericutza dintr-o curte interioara, lucrata in mozaic si extrem de calda si primitoare - era plina de oameni si de lumina. A fost impresionant.

Biserica Neagra era inchisa duminica... Fara concerte de orga, cum m-as fi asteptat.

Iar drumul pana la Moeciu a fost o adevarata bucurie. Niste peisaje armonioase si odihnitoare se succedau rapid pe fereastra masinii.

La Moeciu mai era un pic frig si ceva zapada si mirosea a foc din lemne de brad usor umede, mirosul copilariei mele :) O vreme tocmai buna de filme. Si-am vazut Chaplin cu Robert Downey Jr, prilej de ganduri si discutii frumoase. O duminica veritabila, nu?

PS. Foto de pe meteolive.ro

Comentarii