Hai sa te scot la Corso


...sau la sosea... dar mai in nord, pe la Arcul de Triumf, unde se afla restaurantul Il Corso. Este un fel de restaurant al nostru, unde ne petrecem unele aniversari si unele intalniri cu prietenii. Am dat peste el accidental, pentru ca-mi placea de la fereastra designul, si prima-prima data am luat niste tagliatelle cu somon proaspat yum-yum. Iar apoi am descoperit la desert floating islands sau iles flottantes sau boules de neiges sau, pe romaneste, lapte de pasare a carui nostalgie s-a pastrat intacta din copilarie pana azi.

Apoi am cautat review-uri. Si-am citit ca unii se duc acolo pentru supa de peste. Atat ne-a trebuit c-am incercat-o si pe ea in calitate de fel principal (e mare si consistenta). Am mai incercat salate, alte feluri de paste, dorada, polipo alla griglia (pentru chirurgi, inseamna caracatita, nu polip - incercam sa fiu simpatica) si mai nou... yum-yum din nou ... desertul casei: crema de mascarpone cu bucati de bezea si fructe. Cred ca daca as avea acasa crema de mascarpone, as lua bucati de bezea de la Chocolat si fructe muuuulte (de fapt, sugestie pentru chef, sa puna mai multe fructe) si as fi in stare sa dau gata cantitati maari. Din fericire, nu mi-am propus sa fac rost de mascarponele ala dulce.

Si mai au limonada cu menta - ultima data a fost cam dulce - si vin la pahar - eu una cu greu duc la bun sfarsit un pahar dar imi place sa-l incerc...si stropitoare cu apa rece cand e foarte cald... si priveliste de pe terasa la Arcul de Triumf luminat dupa ora 21.00

Comentarii