Alegeti un kufarart!




Poate ati auzit minunata initiativa KLM Romania de a organiza un concurs de improvizatie plastica inspirat din calatorii. Este vorba despre Kufar Art

Pe scurt, participantii erau invitati sa proiecteze niste valize inspirate de unul dintre urmatoarele orase: Amsterdam, Shanghai, New York, Lima, Cape Town. Cei 15 finalisti selectionati urmau sa-si realizeze proiectul iar valizele rezultate sa fie expuse. Premiul cel mare era o excursie la New York la Artexpo 2011.

Am hotarit sa participam si noi si am facut schema pe care o vedeti. Inspiratia mea era Lima. Initial as fi vrut sa desenez traiectoria Fetei nesabuite a lui Llosa dar ulterior m-am razgandit. Am citit o stire despre fata cu fluture - o fata cu tatuaj in forma de fluture care a fost gasita intr-o valiza la marginea Limei si a fost identificata dupa tatuaj, presupusul autor fiind sotul ei american. Recunosc inspiratia era usor macabra si nu prea invita la turism pe aceste plaiuri.
Am tatuat cu fluturi cateva picturi celebre infatisand femei si le-am colat cu bucati de ziare din Lima, inclusiv cu o stire despre la chica con la mariposa si cu o poezie a lui Neruda. Valiza era dedicata fetei cu fluture si tuturor calatoriilor pe care nu a mai apucat sa le faca.

Recunosc insa ca finalistii cu gusturi mult mai joviale au facut treaba extraordinar de buna si va invit sa le vedeti lucrarile pe site-ul Kufarart. Ba chiar va invit sa o votati pe cea care va place cel mai mult.

Cred ca eu voi vota tot cu Lima pentru ca abordeaza tema introspectiv si pentru ca e singura dedicata acestui oras care, de altfel, chiar ma atrage. Recunosc insa ca e tough choice. Enjoy!

Comentarii