Interviu cu Llosa

Paris Match a reusit sa-i ia un interviu cu Llosa dupa anuntul privind premiul Nobel.

Nu vreau sa va stric placerea lecturii insa trebuie sa marturisesc interesul meu pentru viata personala a scriitorilor care, prin acest interviu, primeste raspuns.

"Am aripi la calcaie, rezuma [povestea] acest cetatean al lumii care, la 74 de ani, petrece rareori mai mult de trei luni in aceeasi capitala, intr-unul dintre multiplele sale apartamente decorate cu tablouri de Botero, Picasso si Francis Bacon. Sotia sa, Patricia, il urmeaza pretutindeni. Fara ea, marturiseste Llosa, sunt pierdut.Numarul meu de telefon, ea il stie. Singurul pe care mi-l amintesc este 67-40-60, cel pe care-l aveam cand ne-am casatorit. Au trecut peste patruzeci de ani de atunci si nu mai este valabil".

Speechless...

Comentarii