Grinch did not steal Christmas


Mi-as fi dorit sa scriu din timp despre Craciun, asa cum faceam de multe ori, sa vorbesc despre spiritul sau, ca pe unele bloguri, despre bucuria cadourilor, ca pe alte bloguri. Sa ascult colinde cu cel putin zece zile inainte. Sa vad filme siropoase si sa povestesc despre ele din timp. Hmmm, sunt extrem de conformista de Craciun. Anul asta insa voi vorbi un pic tardiv despre ultima suta de metri.

Exact asa. Din motive obiective, nu am avut vacanta, nu am premeditat unde sa petrec Craciunul, nu am pregatit bradul sau mancarea. Totul parea ratat. Si-apoi, in mod miraculos, s-a facut bradul si a iesit superb, am ajuns intr-o bisericuta uitata de lume, desi nu asta imi era obiceiul, in care m-am bucurat ca exista oameni atat de dedicati, a venit mosul incarcat cu cadouri frumoase si, mai ales, surprinzatoare iar bucatele au fost absolut delicioase. Iar atmosfera a fost de mare-mare bucurie.

Deci Grinch n-a furat Craciunul nici in acest an desi si-a dat un pic silinta. We are the champions! :)))

Comentarii