De anul nou


Am primit o scrisoare de la un prieten care-mi spunea, printre randuri, ca intram intr-un nou deceniu.
E foarte adevarat. Intram cu totii intr-un nou deceniu calendaristic si se pare ca am depasit cu peste zece ani chiar si "anii 2000 in care nu vom mai fi copii". Unii dintre noi intra si intr-un nou deceniu al varstelor.
Rareori realizez lucruri de genul asta. Imi place sa copilaresc. Asa cum prietenii mei stiu, varstele mele s-au oprit pe la 16-18 ani (da, m-am gandit ca anul asta sa fac si eu majoratul, stiu ca va intrebati cand o sa se intample in sfarsit si chestia asta:) ). Expresii precum gagner sa vie, clipe in care trebuie sa gestionez bugete sau decizii capitale care nu mai sunt tentative, ci chiar gestul finit imi amintesc din cand in cand ca... intram intr-un nou deceniu.
Va doresc si imi doresc sa fie unul plin de sanatate, de bucurii mici si mari, de proiecte realizate, de surprize frumoase, de calatorii la propriu si la figurat, de joc si de joaca, de afectiune care sa va inveleasca protector, de planuri, de armonie, de pace si de tinerete. Salud, paz y amor, cum zic mexicanii. Pace, amor si glorie, cum zice dna Mariana Nicolesco. De mai banalul dar mai realistul "tot ce va doriti".

Comentarii