Ce avem in tolba cu povesti...

V-am spus ca am un mood de cititoare in ultimele saptamani, nu? :) Nu e rau mai ales ca vine Targul de carte Gaudeamus in curand. Asa stand lucrurile, am hotarit sa intreb cativa scriitori daca scriu bloguri sau daca utilizeaza social media si cam cum... Am formulat deci cateva intrebari de acest fel la care vor raspunde, sper, invitatii mei... altfel superocupati zilele aceste cu proiectele lor literare sau cu lansarile.

Ma bate gandul ca in viitor sa merg mai departe cu astfel de intrebari si spre alte categorii. Ce relatie au cu social media artistii plastici, medicii, avocatii, arhitectii si... nu stiu... sugerati-mi voi mai departe. Sunt curioasa cat de tare au patruns mediile astea sociale in noi... Le folosim ca o extensie a profesiei sau le folosim dupa bunul plac, pentru propria placere...? Si daca va simtiti interesati de intrebare, va rog, nu ezitati si raspundeti!

Comentarii