De toamna

Ma gandeam ieri ca toamna imi place:

- sa facem piata, sa cumparam bunatati de la tarani;
- sa ma plimb un pic prin ploaie, pana mi se face foarte frig;
- sa mananc castane fierte... si coapte dar numai daca sunt foarte fierbinti;
- sa vad filme bune: e frumoasa seara cu un pic de Hitchcock sau cu filme alb-negru;
- sa cumpar Beaujolais nouveau...;
- sa gatesc ceva bun si sa ne asezam la masa infometati;
- sa citesc si sa-mi notez ideile;
- sa dorm;
- sa rasune Mariza prin casa...sau Joe Cocker;
- sa aiba toate supele culoarea dovleacului;
- sa fie cald in casa sau sa fiu undeva la tara, seara sa trosneasca lemnele in semineu;
- sa se aplece copacii in toate culorile peste sosea.

PS. Foto "Viziune" de la Cosmin Jurca.

Comentarii

  1. draga mea, as mai adauga la lista ta, cateva din deliciile mele de toamna
    -sa fac paine calda duminica dimineata
    -sa beau un pahar de vin fiert cu scortisoara si cuisoare sau o ciocolata calda...acompaniate perfect de o carte
    -sa cumpar crizanteme
    -sa ascult Diana Krall si Nicu Alifantis...asocierea este intamplatoare...
    -sa pregatesc briose si mere coapte cu nuci.
    -sa uit cat e ceasul intr-o "Creperie" cu prieteni dragi..

    mi-e dor de tine :)
    dana
    -

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, draga mea, si mie mi-e tare dor de tine. Si-as vrea tare mult sa impartasim toate deliciile astea. Miros foarte frumos si asa asternute pe ecran... :)
    Stiu insa ca va veni vremea cand ne vom putea vizita mai des...Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu