Pe Facebook in 2011

Sunt incapatanata:) Am postat pe Facebook linkul spre un articol din Time magazine in care se facea un bilant al anului 2011 pe reteaua de socializare. Sursa era chiar Facebook - Memology este raportul lor anual privind statusurile si informatiile vehiculate despre care si eu am aflat cu aceasta ocazie. Am impresia ca titlul problem focused furnizat de Time nu a fost o invitatie prea prieteneasca...

Asa ca am hotarit ca merita sa pun si pe blog o postare scurta despre ceea ce a fost cheia interesului utilizatorilor de social media in acest an si chiar sa atasez comparatia cu subiectele anului trecut.

O idee s-a desprins: stirile despre moarte, dezastre, delicte, conflicte si tristete au dominat clar tabloul :) Au urmat bucuriile... Adevarul e ca decesele majore ale acestui an le-am aflat de pe facebook. De la BinLaden si Kadhafi (the bad guys) la Steve Jobs, la Johnny Raducanu, la Pesamosca, la Ciulei, Blaier si Tocilescu (the great guys). Urmeaza imediat bucuriile. Adevarul e ca nuntile princiare m-au captivat mai putin... Ce ma surpinde in acest top este ca niste locuri fruntase sunt ocupate de evenimente care nu imi spun prea mare lucru si pe care le-am cam ignorat, atat eu cat si cei din anturaj. Deci, doamnelor si domnilor, the Facebook Oscars 2011 go to... 


Ps. mai am o concluzie: francezii nu sunt pe facebook altfel cum s-ar putea explica absenta lui DSK?

Comentarii

  1. Cât de USA-izată e lumea noastră! Cine sunt Packers şi Casey Anthony? Şi, oare, o să se scrie la fel de mult şi despre Havel sau Cesaria Evora?

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact!
    Raspunsul pe scurt: cel mai probabil, nu!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu