La multi ani, Ion & Ioana

Cu o zi intarziere, dupa ce ieri mai toate blogurile au scris probabil despre asta, le spun si eu la multi ani Ion-ilor si Ioane-lor.

Printre altele si pentru ca:
- Ioana a fost prima mea invatatoare, o doamna absolut speciala care a reusit sa scoata in numai 2 ani din noi niste copii ambitiosi si muncitori. Cred ca din clasa mea I de la o scoala din Berceni pot sa numar multi doctori, economisti, ingineri etc;
- Ioana a fost prima mea prietena buna, ne intalneam pe balcon sa ne vorbim, faceam schimburi de versuri ale unor poeti spanioli si hispanoamericani in fata carora visam si ea m-a ambitionat pentru olimpiadele de romana si testele de engleza;
- Ioanele au fost prietenele mele in liceu si profu de romana ne-a numit "cele trei gratii" :), zile frumoase in care mergeam mult la teatru si ne hlizeam mult, primele noastre excursii fara adulti :) ...;
- Ioana este una dintre prietenele mele de la facultate, ne-am intalnit de cand ne pregateam sa intram si partea cea mai interesanta a vietii noastre s-a desfasurat impreuna cu toate deciziile si indeciziile ei;
- Ioana se numeste scriitoarea care a scris prima prefata de la o carte de-a mea;
- Ioan, de fapt Joan, se numea un profesor catalan care m-a incurajat prima data sa fac chirurgie.

Cu drag pentru toti Ionii si Ioanele "La multi ani!!!!"

Comentarii