De 8 martie - Grace Kelly

 Pentru ca 8 martie este ziua femeii si pentru ca nu scriu prea des despre feminitate, va voi prezenta cateva inspiring women...  Sa vedeti ce "baba" v-ati ales :) Da, e mai ales pentru gagici :)


Fie ca e vorba despre stilul si eleganta lor, despre comportamentul lor fara gres, despre talentul lor artistic, despre mintea lor brici sau despre sufletul lor mare, voi posta cate ceva despre mai multe femei care ma inspira.

Prima dintre ele este Grace Kelly. Am mai scris ca imi place la nebunie rolul din The rear window unde din femeia glamorous, eleganta si preocupata de frumusete pe care iubitul ei o crede superficiala devine femeia implicata, ludica, intuitiva si imaginativa care ajuta la rezolvarea cazului. Imi place si in To catch a thief pentru scenele in care conduce nebuneste de-a lungul Coastei de Azur. Imi plac si multe dintre fotografiile alaturate (unele luate din cele doua filme), daca nu pentru splendoarea tinutelor, atunci cu siguranta pentru obiceiuri care imi sunt
 sunt dragi: cafeaua, condusul, marea, cititul unui Harper's Bazaar sau Vogue. Enjoy!








Comentarii