The sun is going down

Am inceput mai multe postari dar nu am terminat-o pe niciuna. Am multe subiecte despre care vreau sa scriu dar niciunul dintre ele nu se potriveste clipei actuale, nu se lipeste perfect peste ziua de astazi.

Mai am interviuri foarte interesante din seria Identitatii pe care vreau sa vi le propun, de aceasta data cu Cristina Bazavan si Cristian Lupsa, le pastrez pentru saptamana viitoare cand sper sa am si sa va transmit mai multa energie.

Asa ca acum am sa va sugerez soundtrack-ul acestei seri. Este o melodie pe care o ascult in masina de multe zile si, pe masura ce ii descifrez versurile si semnificatiile, ma macina mai tare. Imi place la nebunie atmosfera sudista "the shadow on the wall tells me the sun is going down" ... si ma emotioneaza povestea veteranului sudist paralizat "in that crazy Asian war", casatorit cu o femeie mai tanara si pe care ar ucide-o pentru ca "she takes her love to town". Ascultati cu mine Ruby - Kenny Rogers.




Comentarii