Dor de miros de tei


In luna iunie, in Bucuresti, mirosul de tei invadeaza strazile... Nu stiu de ce teii miros atat de frumos la noi, atat de puternic, de narcotic... Nu stiu de ce cele mai frumoase plimbari nocturne de iunie le-am facut investmantata in mirosul acesta.

Imi amintesc intr-un an de ziua mea, dupa petrecere, m-am plimbat cu cativa prieteni pe stradute pana la dimineata. Vorbeam prostii frumoase si aveam suflete proaspete... N-a fost chiar asa demult :). Daca cititi pe aici, va salut cu drag...

In alt an, mai demult, am primit de ziua mea un cd cu o floare de tei inauntru... God is in the details :)

N-am regasit mirosul teilor la fel de puternic in nicio alta tara. Mi-e dor de teii de la noi...

PS. poza am gasit-o pe blogul Casandrei Lungu

Comentarii

  1. Orasul Curtea de Arges are un singur bulevard central,cu tei de o parte si de alta a sa, pe o lungime de aproape 2 km. Plimbarile de seara sunt de poveste, cand pavelele se racoresc dupa zilele incinse, dar mult mai ispitite iti sunt simturile dupa ploile curatatoare de vara...
    Bucurestiul aduce balsamul asta sufletesc portionat, poate cumva si din cauza asfaltului incins. Oricum si oriunde ar fi, teii raman o stare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai zis... Imi vine sa ma indrept spre Curtea de Arges pentru o plimbare de seara...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu