E 1 iunie


E 1 iunie si parca as fi inca acel copil care studia hainele mamei in cele mai mici amanunte :), ii proba pantofii cu toc atunci cand era plecata si avea piese favorite in dulapul ei :) Da, ca toate fetitele... Avea o fusta mov de voal, cu flori mici, plisata pe care am fost tare fericita ca am putut-o imbraca in liceu :)

Iar acum, am gasit reportajul acesta foto din Vogue despre piesele pe care fiicele celebre le-ar imprumuta din dulapul mamelor lor celebre. M-am gandit ca, de 1 iunie, e o buna ocazie de vorbit silly things, de redevenit copii (chiar daca aveti unul)... Asa ca vizitati rapid reportajul si reveniti pe aici ca sa-mi spuneti ce piese ati imprumuta din dulapul mamei :)

Eu una cred ca perechea de cercei buciumanesti cu turcoaze pe care ii urmaresc de cand eram mica :)

Comentarii