August goodies

M-am delectat cu bunatati weekendul acesta la o ceasca preparata din hierba mate... Cred ca a fost una dintre cele mai psihostimulante bauturi pe care le-am incercat... Nu inteleg de ce isi pierd oamenii timpul cu Red Bull sau altele din aceeasi categorie, cand mate are efect psihostimulant, hipocolesterolemiant, antioxidant si un gust bun... :)) De fapt, stiu de ce, nu merge combinat cu whisky si nu contine zahar :). Totusi efectul licorii m-a ajutat sa inteleg de ce, pe intregul parcurs al Sotronului lui Cortazar, personajele beau mate...

***

In alta ordine de idei, am ramas impresionata de The mariage plot a lui Jeffrey Eugenides. Despre roman am citit prima data la Cristina Bazavan. Mai lecturasem din Eugenides "Sinuciderea fecioarelor", nu ma atinsesem inca de "Middlesex" si am simtit ca aveam sa trec direct la Intriga matrimoniala iar, daca feelingul se confirma, ii va urma Middlesex (desi criticii spun ca sunt scrise foarte diferit)... Am mentionat toate acestea pentru ca mi se pare interesanta istoria unei recomandari literare: a durat 6 luni ca sa incep cartea dar in tot acest timp ea a fost o prezenta constanta si apasatoare pe lista mea de lectura. Eram constienta de faptul ca trebuia sa o citesc cat mai curand.

Cat timp isi fac efectul recomandarile pe care le primiti: in carte, film, teatru, muzica, orice? Se evapora odata cu timpul interpus?

***

Ma lupt cu propriul meu text iar o carte bine scrisa precum cea a lui Eugenides pare sa ma ajute. Nu stiu daca la nivel practic cat la nivel mental: sunt hotarita sa lucrez textul mai mult pana imi place. E bizar ca atunci cand ai idei, e ca in viata: orice alegere inseamna o renuntare. Am cateva idei de final care imi sunt tare dragi si desi stiu ca le voi mai putea utiliza de-a lungul timpului, le agat pe toate de textul acesta care imi este si el drag... Sper sa il pot publica si sa vi-l prezint si voua si... chiar sper... de ce nu, sa le devina si unora dintre cei care il vor citi drag.

***

Ah, in Vogue: black is the new black si ... o discutie cu autoarea favorita a lui Barack Obama, the Nobel-winning Toni Morrison

***

Iubesc ploile de vara, ropotul lor nebunesc, tunetele lor elucubrante, curatenia lor tamaduitoare. Si senzatia ca dimineata mai poti sta in pat 10 minute ca sa asculti ploaia...

Comentarii