Hyde Park

E duminica asa ca voi vorbi despre toate si nimic...
***
Am descoperit aceasta placuta environment friendly pe una dintre case... Este din faianta pictata...

O modalitate tare politicoasa si frumoasa de a transmite un mesaj ecologic...

***
Dintr-un interviu cu Paul Auster, am publicat recent pe Facebook urmatorul citat:

"I think if we didn't contradict ourselves, it would be awfully boring. It would be tedious to be alive. Changing your mind is probably one of the most beautiful things people can do. And I've changed my mind about a lot of things over the years."—Paul Auster interviewed on NPR's Fresh Air with Terry Gross

L-am numit o buna pledoarie impotriva incapatanarii si psihorigiditatii si mi-am zis ca trebuie sa il postez si aici ca sa ramana :)

Ultima lui carte Winter Journal reprezinta o meditatie asupra vietii, mortalitatii, imbatranirii, in ea gasindu-si locul o serie de experiente personale inclusiv moartea mamei sau accidentul de masina in care impreuna cu sotia, Siri Hustvedt, si fiica, Sophie Auster, au fost aproape de moarte, precum si un catalog senzorial al intregii sale vieti.

***
Citesc despre faptul ca in Italia, un medic din Padova i-ar fi refuzat unui pacient roman un transplant de cord in urgenta pentru motivul ca este roman. Ulterior pacientul a fost transplantat in alt centru... Daca stirea este adevarata, este absolut regretabil ca exista inca oameni care n-au invatat ca toleranta si deschiderea, absenta discriminarilor de orice tip sunt aspecte esentiale in medicina. Stiu ca poate unii or sa-mi spuna ca si la noi se intampla o groaza de discriminare... Un act de discriminare medicala este condamnabil oriunde s-ar petrece si indiferent de ce se intampla in alte locuri.

Sunt uimita si pentru ca, in Franta, de multe ori, chiar si cand instinctul personal ii face pe oameni rasisti, educatia si legile ii obliga sa nu se manifeste, cel putin nu in mediul profesional.
***
Nu am mai propus de mult o melodie. Asa ca ii multumesc lui Georgi pentru recomandare:

Comentarii