Jocul Orb - ce e nou

Toamna televiziunile fac schimbari in grila de programe, universitatile isi reevalueaza curricula modificand uneori structura si denumirile cursurilor.

Este momentul potrivit ca Jocul orb sa isi reevalueze si el 'planul editorial' pentru anul urmator :) Suna amuzant fiind vorba despre un singur om insa de ce nu...

In primul rand, vreau sa va anunt ca Jocul Orb are incepand de astazi, 1 septembrie 2012, pagina pe Facebook: un pas mic pentru omenire dar gigantic pentru acest blog :)) Am vazut ca de multe ori discutam mult mai multe pe Facebook decat pe blog si, desi va invit in continuare sa lasati comentarii aici, probabil ca FB pare mai putin protocolar, mai direct, mai pro-comunicare... Sunteti bineveniti pretutindeni! Si nu uitati sa dati un Like daca cititi din cand in cand Jocul Orb.:)

In al doilea rand, am inscris Proiectul Jocul Orb la premiile Webstock 2012. Este prima data cand ma activez pentru asa ceva, nu stiu daca avem realmente sanse pentru ca exista o groaza de proiecte mai dezvoltate in blogosfera dar existenta competitiei este in sine un stimul. Pentru proiecte mai multe si mai interesante.

In al treilea rand, daca tot suntem la capitolul proiecte, mi-ar placea ca in afara de discutii, idei si povesti, sa incepem sa facem pe blog un fel de prezentare a artistilor romani contemporani. Ce parere aveti?

In rest, am inceput sa particip la Campania Blogger European... Mi se pare foarte interesant pentru ca ma preocupa intelegerea mecanismelor UE si modul in care sunt ele aplicate tarii noastre. Dintre temele posibile am ales insa una care este mai apropiata de profesia mea: Anul european al imbatranirii active si al solidaritatii intre generatii.

Mai exista si alte schite de proiect dar despre restul va mai povestesc cu timpul... Pe curand! :)

Comentarii

  1. Te felicit pentru alegere, Jocul Orb! Senectutea e de obicei ocolita ca si cand ar fi un subiect jenant care ne indispune. Gasirea unor modalitati ocupationale pentru varstnici i-ar feri de povara inutilitatii si de abandonul autoasumat al luptei cu boala, cu pierderea progresiva a anturajului, cu indiferenta copiilor . Ideea implicarii in promovare culturala sau turistica mi se pare binevenita

    RăspundețiȘtergere
  2. Cind eram student , in urma cu cativa ani gazda mea avea reviste de moda la care ma uitam cu placere[reviste din anii 30].Acuma cand atitia pitici intelectuali se agata cum pot de aceasta lume in care evident sunt si lucruri de calitate nu mi se mai pare interesanta.
    as

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu