Trag de timp

Traversez o perioada tare ocupata si sunt foarte obosita. Dar n-am abandonat de tot Jocul Orb, imi vin in minte multe subiecte, nu-mi vine insa starea si nici timpul necesar dezvoltarii lor iar unele sunt prea frumoase ca sa se aleaga doar cu doua fraze superficiale, scrise in graba... Asa ca trag de timp si mai pun cate un filmulet, cate o melodie. Sper sa ma intelegeti si sa ne bucuram de discutii peste cateva zile cand revin mai in forta si mai in forma, sper :))... But for now I'm so tired. Enjoy The Beatles


Comentarii

  1. Greu cu perioadele astea intense, în care cu greu găseşti două minute pentru tine! Şi eu am momente în care e greu să îmi menţin gândurile coerente, darminte să le ţi împărtăşesc altora, aşa că sunt cât se poate de empatic şi sper să revii cât mai iute la verva obişnuită...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru ganduri si intelegere. Intr-adevar asa a fost desi suspectez ca intr-un altfel de ritm decat cel la care faci referire. Tocmai scriu un post (nenecesar) de justificari :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu