La multi ani, Andrei si Andreea!

M-am uitat cati prieteni am pe FB cu numele acestea si lista cuprinde cel putin vreo 60 de persoane pe langa care se numara si cei pe care nu i-am identificat pentru ca Andrei/Andreea este al doilea lor nume.

Asa ca m-am gandit ca ar fi mai practic sa le fac cadouri cu alti Andrei si Andree...

De exemplu, o pictura de Andrei Romocean


O melodie cu Andrea Boccelli


Un gand de la Andrei Plesu pe care l-am mai postat aici

"Iubirea adevărată e creatoare, mobilizatoare, restauratoare. E tonică, simplă, vitală. Amărăciunile, neîncrederea, infernul geloziei, suspiciunile mărunte, spaima de viitor şi tot alaiul de indispoziţii cotidiene care confiscă uneori, inflaţionar, viaţa cuplului sînt preliminarii şi semne ale ratării. Iubirea fericită este, dimpotrivă, un corelativ al reuşitei umane, o binecuvîntare care îmbogăţeşte şi înfrumuseţează inventarul destinului pămîntesc. Fericirea se multiplică, atunci cînd e atentă la fericirea partenerului, iar fericirea cuplului aşază asupra întregii comunităţi un cer mai curat şi mai hrănitor."

Comentarii