Capricii de interior



Mi-am inceput cafeaua de dimineata cu o doza concentrata de vizite prin casele oamenilor dupa o selectie propusa de Sanziana Pop pe site-ul ei Visuell. Asta mi-a satisfacut tare mult gustul meu usor voyeuristic de a trage cu ochiul la interioarele altora :) Si mi-am amintit ca am un capriciu de interior nascut mai demult, prin paginile cine stie carei reviste, poate un Architectural Digest?

Bun... Sa recunosti e cea mai dificila etapa :) Imi plac scaunele Voltaire, cu varianta Louis XV sau Reine, revizitate, reinventate... Adica reconditionate si tapitate modern, surprinzator, de ce nu un pic ironic... Adaugate ca un contrapunct mobilierului epurat, minimal, modern (aici mai am de lucrat, nu mi-e mintea prea limpede cum poti sa le combini :) )

Voi pune cateva exemple dar, evident, niciunul dintre ele nu este perfect. Probabil solutia perfecta ar fi sa gasim un exemplar vechi si sa incercam sa il reconditionam noi dupa inspiratii diverse :) Inca nu m-am hotarit intre aspectul ironic si un relooking contemporan dar mai cuminte :) Exemplele mai indraznete sunt de la Jeux de Lin.



Pentru tesaturi, sa nu imi propuneti animal print, ca nu imi place :) Mai degraba am vreo 4-5 variante gasite pe la Pierre Frey in colectiile Pierre Frey-Andrée Putman si Oscar - Boussac. Si la Dedar: intre Ziggy, Ob-la-di-bla-da, Dedalus si Dada sunt incapabila sa ma hotarasc.

Inutil sa spun ca astea sunt wishlisturi absolut teoretice. Nu am nicio idee de preturi desi, tinand cont de unde am cules informatiile, nu am asteptari decente :)

Dar we live to play! Or do we play to live? :)

Comentarii