Blogger european

Jocul Orb este Blog European iar eu sunt Blogger European 2012. Asa arata rezultatele concursului Reporter european 2012 la sectiune Blogger, in urma unei campanii organizate de Reprezentanta Comisiei Europene in Romania si sprijinite de Blogal Initiative.

In total  au castigat acest premiu sapte jurnalistisi trei bloggeri iar componenta juriului ma onoreaza si imi dubleaza bucuria de a ma afla pe locul intai:
- Ioana Avadani, directorul Centrului pentru Jurnalism Independent
- Luca Niculescu, redactor sef RFI
- Cristina Bazavan, blogger si jurnalist,
- Cristian China-Birta, blogger
- Carmen Praja, asistent in cadrul departamentului de presa al Reprezentantei Comisiei Europene in Romania (RCE)

Vreau sa trimit felicitarile mele catre ceilalti jurnalisti si bloggeri care au castigat acest concurs si multumirile mele cititorilor blogului si comentatorilor frecventi.

Ce inseamna asta pentru voi? Din cate am inteles inseamna ca va asteapta o serie de reportaje de la Bruxelles unde voi pleca in calitate de blogger acreditat. Printre preocuparile mele acolo se afla sanatatea, cercetarea, educatia si cultura, adica fix acele domenii neglijate in Romania dar care ne fac sa devenim adevarati cetateni europeni. Iar anul 2013 este Anul European al Cetatenilor.

Mai multe date despre premiu veti afla dupa 11 februarie 2013 cand va avea loc festivitatea de premiere. Atunci veti putea citi mai multe despre ce s-a intamplat la ceremonie si despre ce va urma pe Jocul Orb.

Profit de ocazie ca, total lipsit de modestie, sa va reamintesc ca pe 2 Martie 2013 blogul va implini 3 ani. Castigarea concursului este un cadou tare frumos pentru aceasta varsta asa ca sper ca in luna februarie sa pot organiza niste concursuri astfel incat sa impart si eu ceva premii cu voi.

Comentarii

Trimiteți un comentariu