Bruxelles, here I come!

E o chestie noua pentru mine sa plec in calitate de blogger pe undeva. Am calatorit ca studenta pe la congrese si intalniri intre studenti, am calatorit ca medic si ca cercetator pe la congrese si cursuri, am calatorit ca speaker de discursuri inspirationale catre rezidenti (ei, da, pana la Cluj), am calatorit si pentru lansari de carte, am calatorit si in viata personala un pic dar de data asta ma asteapta 3 saptamani ca blogger la Bruxelles. Si nu ca orice fel de blogger ci ca Blogger European trimis de Reprezentanta Comisiei Europene in Romania, asa cum v-am povestit aici.

Imi plac experientele noi si, chiar daca Bruxelles-ul l-am mai vizitat, nu am ajuns inca in alte orase din Belgia in afara de Anvers. Asa ca am facut un poll pe Facebook pe pagina Jocul Orb ca sa vad in ce oras ma trimiteti pentru ca se pare ca da, in weekend am timp si de asta... Pana acum votantii ma trimit la Brugge insa va astept in numar cat mai mare sa raspundeti la aceasta intrebare... ca sa vedem pe unde ajung si de unde va scriu povesti. E un bun inceput pentru un nou an de Jocul Orb, nu?

Bineinteles voi merge pe la Consiliul Europei si pe la cateva institutii care au legatura cu sanatatea, cercetarea, cultura, educatia si rolul femeii, teme despre care direct sau tangential cititi frecvent pe aici. Programul vi-l spun mai incolo. Cultural, sper sa ajung si pe la expozitia cu artisti irlandezi si Francis Bacon. Insa mi-ar placea sa aflu si de unde ati dori voi ceva reportaje sau ce teme va intereseaza pe voi...?

Astept raspunsurile voastre si pana atunci studiez :)




Comentarii

  1. vezi ca mi se pare ca e targul de carte daca pleci in perioada asta

    RăspundețiȘtergere
  2. De Anvers sunt ireversibil îndrăgostită, e prima mea casă departe de acasă, e un oraș cochet, civilizat, plin de colțuri frumoase, în care găsești minunății unde te aștepți mai puțin (preferatele mele sunt zona docurilor cu muzeul lor nou - MAS, gara centrală, sudul cu toate magazinele fashion și de mobilă veche, Groenplaats, bulevardul de cumpărături Meir, cartierul marocan - nu e neapărat frumos, cât interesant, dar și unsafe de vizitat noaptea - si desigur străzile cu magazine pline de diamante din cartierul evreiesc). În rest, mi-a plăcut cel mai mult Brugge, dar m-aș întoarce oricând în Gent și Oostende. Plaja de la marea Nordului îți înseninează orice zi, chiar dacă nu reușești să mai deslușești linia orizontului din cauza gri-ului belgian. Enjoy. Mie deja mi-e dor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu ne-am suprapus. M-am uita peste site si MAS arata grozav. Nu stiu exact de cate orase am timp dar cred ca voi incerca sa includ Brugge si o revedere a Anversului. Data trecuta am stat cateva ore, era foarte frig si nu mi-a lasat o impresie atat de puternica. Dar acum am recomandari mai bune ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu