Barefoot in the elevator

Zilele trecute am citit o postare despre oameni normali si frumosi, indiferent de considerente financiare si sociale. Cam asta este senzatia pe care mi-o transmit sotii Obama in multe situatii: au un firesc si o naturalete care nu a inghetat sub povara regulilor de protocol. Si, in afara de asta, v-am vorbit in repetate randuri despre admiratia mea pentru complicitatea dintre ei, despre omul din culise si chiar si despre cum se imbraca Michelle Obama.

O noua serie de fotografii neoficiale a aparut recent. Nu stiu de unde provin pentru ca nu le-am gasit pe un site de stiri ci pe mail (multumesc, Adina!). Ele reprezinta inca o ocazie de a-mi exprima admiratia pentru tot ceea ce inseamna spontaneitate, naturalete si o relatie fericita de cursa lunga.

Nu e chiar barefoot in the elevator, e mai degraba "baby, take my coat and let's go home"








Comentarii