Dupa pauza...

Putine lucruri mi se par atat de dificile precum pauzele de scris pe blog. De obicei au legatura cu ponderea altor activitati sau cu dinamica zilelor iar pentru scris trebuie totusi un pic de timp. Cand revin am senzatia ca nu stiu de unde sa apuc lucrurile, cu ce sa incep mai intai din tolba plina de povesti :). Oricum am aflat mai demult ca asta e un fenomen psihologic care intareste dependenta de Facebook: missing-out, un fel de "ce-am pierdut cat am lipsit" :)

Revin si va spun ca am lucruri frumoase de povestit si informatii interesante in zilele ce vin. Am interviuri la sertar pe care trebuie sa ma invrednicesc sa le termin (ati vazut cuvantul asta: a se in-VREDNIC-i :D), am sfaturi pentru un anumit tip de probleme cu care m-am confruntat si eu in ultimul timp (nu va spun inca), am cronici de teatru si de film la care poate veti dori sa spuneti si voi opinia  pentru ca s-ar putea sa le fi vazut... Una peste alta, viitorul suna bine pe Jocul Orb :D

Mai am si un gand bun pentru Boston, unul dintre orasele care mi-au fost tare drage...

Intre timp m-am indragostit de un cal pe nume Raymond, nu e al meu si nici nu traieste aproape de mine, e insa frumos, cuminte, atletic si bun la suflet... Este si un delicat, manca usor din varful buzelor, la fel ca si campionul national Brutus, un alt cal cu o poveste extraordinara, pe care va invit sa il urmariti mai jos


Comentarii