Relax

Nu este decat marti si eu scriu despre relaxare :) Primavara pluteste in aer...

De o vreme incoace n-am mai citit asa multe reviste glossy. Insa weekendul trecut mi-am regasit un pic cheful de rasfoit asa ca mi-am asezat teancurile de Vogue pe masa.

Am pierdut intru catva gustul si din cauza editiei frantuzesti a revistei care m-a atras mai putin de cand a plecat Carine, cu cateva exceptii. Numarul de mai mi-a placut (v-am mai spus despre interviul cu Mario Vargas Llosa) si cred ca asta a redeschis apetitul.

Printre altele voiam sa va povestesc ca Andreea Diaconu pare sa devina pentru Vogue ceea ce au fost Lara Stone, Isabeli Fontana si Daria Werbowy, adica un fel de manechin fetis.Aflata deja la al doilea pictorial in extenso in editia de mai, Andreea va fi coperta lunii iulie/iulie (in imagine)...
***

H&M lanseaza un fel de linie home&deco, cu perne si fete de masa... Imaginile publicitare sunt evident in stil estival, asezate strategic pe plaja ca sa cumparam produse cu gandul la vacanta. Nu le-am vazut in magazine, n-am atins materialele (marele minus al suedezilor) dar imaginile sunt promitatoare, imprimeurile foarte grafice, cu mult contrast alb-negru.

***

O altfel de inspiratie pentru aceasta vara: filmele lui Audrey Hepburn. Am citit la Cristina Bazavan un material despre cum ar vrea sa viziteze Roma pe urmele lui Audrey in filmul Vacanta la Roma asa ca am revazut pelicula. Au urmat Sabrina si How to steal a million (lovely Peter O'Toole), Paris when it sizzles (mi-a placut mai putin) iar my all time favourite ramane Two for the road.



Dupa Vacanta la Roma, am inceput sa ma uit dupa Vespa-uri :). Tot in revistele glossy citisem despre cat de mult s-a investit in design de-a lungul timpului in modelele acestea. Asa ca am dat un search si mi-am gasit preferatul :)

Enjoy a beach ride! :)) Relax!

Comentarii

  1. nu mai vorbi de relaxare ca eu inca ma gandesc la munca
    abia astept concediul din iulieeeee

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu