Obiecte vechi in interior modern

sau ... mixing old and new

Adeseori, imi plac reinterpretarile, cumva iti forteaza imaginatia sa ramana proaspata, te obliga sa nu ramai la cararile deja batute. Este valabil cateodata pentru regia pieselor clasice, este vorba poate si de melodii dar este vorba si despre decoratiuni interioare. Imi place mai degraba stilul contemporan, epurat, minimalist decat mobilierul clasic, greoi, somptuos. Cu toate acestea, imi place si tendinta actuala de a imbina elemente vechi intr-un tot modern.

V-am povestit mai demult despre cum imi imaginez reconditionate scaunele vechi Voltaire sau Reine. Revin astazi cu cateva idei pe care le-am cules de mixare a elementelor vechi cu cele noi. Si inca ceva: pana nu demult detestam culoarea maro a lemnului. De curand amestecul de lemn deschis cu alb lacuit mi se pare foarte elegant.


Modern Living Room by San Francisco Interior Designers  Decorators Nicole Hollis

De pe Houzz

De fapt cred ca mi-ar placea sa vad cum se adapteaza niste scaune simple vechi la o masa moderna...

Mai degraba ca la Veranda
















Comentarii