1 septembrie

In mod simetric cu 1 martie cand parca incep sa inspir aerul de vara, de 1 septembrie imi revine reflexul de scolarita si incep sa imi pregatesc noul an de munca :)

Cum?

Am vazut pe Facebook si Instagram la Cristina Bazavan un ice-tea preparat intr-un bar de cafea bucurestean asa ca am incercat sa il reproduc acasa. O amica din Guadalupe m-a invatat ca ice-tea nu inseamna ceai cald racit cu forta pentru ca in acest caz ceaiul capata un gust amarui de la frunzele oxidate. Asa ca m-a invatat sa pun 1 l de apa la temperatura camerei, sa las 2-3 saculete cu ceai verde adevarat (in cazul meu cu iasomie) la infuzat 10-15 minute pana cand apa se coloreaza intr-o nuanta specifica ceaiului verde. L-am pus de-abia dupa aceea la rece. Am adaugat un pic de zahar brun si, inspirata de pozele Cristinei, un pic de suc de lamaie si cateva bucati de portocala care plutesc in pahar alaturi de doua cuburi de gheata... Delicios!

Inarmata cu elixirul magic, am desfacut noul meu Moleskine pe 2013-2014. Ideea Moleskine-ului este ca anul incepe oarecum pe 1 septembrie. Am inceput sa imi trec toate angajamentele pentru anul care vine, incluzand bineinteles si garzi pe care deja le cunosc pentru urmatoarele doua luni si ...sunt multe.

Imi place sa traiesc organizat, sa pot sa anticipez activitatile in zilele libere si detest momentul in care trebuie sa barez un plan mai vechi pentru ceva de ultim moment. Din pacate se intampla destul de frecvent in profesia asta...desi ultimele doua luni au fost destul de relaxate din punctul asta de vedere.

Acum preparativele sunt gata asa ca trec la munca! Am de revizuit un articol si... va doresc duminica placuta!!! :))

Comentarii