Hot chocolate, country and a book

Nu am mai vorbit de mult despre lecturi de duminica... Poate si pentru ca nu am mai avut duminici cu ragaz :)

Nici astazi nu e timpul mult mai asezat dar am gasit totusi ragaz. Pentru ca nimic sa nu il tulbure mi-am pus un pic de Willie Nelson si o ceasca de hot chocolate alaturi. Pentru stare :)

***

You don't know me... Nu m-am mai gandit de mult la amaraciunea cu care constati uneori ca cei din jur nu te pricep. Poate si pentru ca mi se pare mai degraba un subiect adolescentin. Acum avem atat de multe canale prin care putem sa dam acces la ceea ce suntem incat subiectul zilei pare mai degraba cum sa NU dam acces spre zonele private ale vietii noastre. Pe de alta parte, cu cat varsta adolescentei este mai indepartata, cu atat inclinatia  spre sinceritate si abandon al mastilor scade. Si totusi maturitatea compenseaza, mai ales la oamenii inteligenti, cu o nuantare mai bogata a discursului, cu subtilitate si joc, cu bogatia expresiei din privire, cu capacitatea de a se reconstrui in ochii celuilalt printr-un mozaic.


***

Mi-am cumparat de curand un album care imi place tare :) Charlotte Bonham Carter (da, din aceeasi familie cu Helena, dati o cautare pe Wikipedia sa aflati mai multe despre creativa familie) si David Hodge. Le grand livre d'art contemporain. 200 artistes expliqués. Chiar daca sunt mai superficiale decat monografiile, mi-am ales adeseori artisti preferati din astfel de antologii pentru ca ai ocazia, in doar cateva pagini, sa le adulmeci pulsatia si locul in arta, pentru ca apoi sa poti sa le cauti linistit(a) opera...

Printre ei, un numar ne-neglijabil de artisti chinezi despre care nu stiam mai nimic si care incep sa genereze recorduri de vanzari la licitatiile din China. Dar si dragii mei Bacon, Calle, Abramovici, Freud, Bourgeoise, Messager, Mapplethorne.

***

Final de moment linistit cu versurile lui Rainer Maria Rilke pe care, de atata recitit, le-am si invatat de cateva zile...

"Again and again, however we know the landscape of love
and the little churchyard there, with its sorrowing names,
and the frighteningly silent abyss into which the others
fall: again and again the two of us walk out together
under the ancient trees, lie down again and again
among the flowers, face to face with the sky."

Comentarii