Munca, profesie, cariera, vocatie

Am citit de multe ori despre distinctiile dintre cele 4 notiuni din titlu. Si, de fiecare data, mi-e greu sa aleg in cazul medicinei cat este vocatie, cat este cariera si, pentru unii, cat este 'simpla' profesie.

Am transcris ceva mai demult un citat din Marc Chagall:
"L'homme doit travailler mais pas seulement pour gagner sa vie sinon pour s'exprimer."
(Omul trebuie sa munceasca nu doar pentru a-si castiga existenta, ci si pentru a se exprima)

Cam asa gandesc eu dar astazi voi folosi mai deloc cuvinte si mai mult imagini ca sa ilustrez ce se intampla cand este vorba doar despre munca. Un film de scurt metraj animat din 2008 "El empleo", regia Santiago 'Bou' Grasso, o idee de Patricio Plaza care poate fi citit in mai multe chei, majoritatea legate de ideea de munca, demnitate, compromis.

Enjoy!


El Empleo / The Employment from opusBou on Vimeo.

Comentarii

  1. Foarte interesant filmulețul și merci pentru citat (l-am "furat" și-am să-l pun la începutul lucrării mele de disertație:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu