Back and kicking :)

Pe Jocul Orb a fost tacere... ca niciodata de la inceputul blogului. Doua luni silentioase cum nu s-a mai vazut.

Si asta nu inseamna ca vreun moment mi-ar fi lipsit subiectele. Numai timpul, ragazul si starea. Ultimele 6 luni au fost o lunga perioada de alergatura. Nu stiu daca cele care urmeaza vor fi mai usoare, sper doar sa am din cand in cand timp sa trec pe aici pentru ca mi-a fost dor. Tare dor de scris.

***

Nici nu stiu cum sa incep :)

Sa va povestesc ce-am mai facut, sa va povestesc la ce m-am mai gandit sau sa va intreb pe voi ce-ati mai facut? Sa discutam despre Ucraina? Sau despre stiinta? Sau despre maci si mirosul de fan proaspat? Despre un film, o carte, o poezie? Despre ciresi in floare sau despre meditatie, loialitate si frugalitate?

***

In timpul asta Jocul Orb a implinit 4 ani. Nu i-a serbat cum trebuie... dar poate benchetuim de 5... In the meantime, I feel alive and kicking :) O sa vedeti :))




Comentarii