Summertime

E vara. Avem alt ritm. Avem alta poezie. Avem seri tarzii intre prieteni, ploi torentiale cu fulgere care iti fura inima, leandrii infloriti si pe Ella Fitzgerald cantand Summertime...

***
Am avut intotdeauana o legatura speciala cu vara poate si pentru ca este anotimpul meu. De-a lungul anilor probabil ca firul nostru de legatura a avut chipuri diferite. Macii au fost intotdeauna acolo dar si parfumurile - de iasomie, de lavanda, de regina noptii, de mare, de fan cosit si ... de ulei de plaja.

***
Printre altele vara este anotimpul lecturii. Acum citesc autobiografia lui Peggy Guggenheim si ma amuza fiecare moment al vietii ei, poate si pentru ca am trecut prin unele din locurile despre are povesteste, poate si pentru ca numele ei are de mult timp o rezonanta speciala pentru mine. Femeie calcand - pictura mea preferata din perioada albastra a lui Picasso - se afla in muzeul de la NY, in cladirea lui Frank Lloyd Wright. Cand am ajuns sa o vad 'face to face' prima data am avut una dintre senzatiile acelea ca lumea e a mea.

***
In aceeasi ordine de idei a raportarii la propriile experiente, ma amuz sa vad printre mondeni o campanie cu hashtagul #ilovemylife. E ceva atat de suficient in asta. Nu critic ideea in sine, cred ca trebuie sa ne iubim propria persoana si sa incercam sa facem din propria viata constructia cea mai reusita cu putinta. Insa nevoia de a demonstra asta celorlalti, "publicului" tau imi da mai degraba senzatia unei reprezentatii triste, a incercarii de a masca sau de a deturna privirile de la ceea ce conteaza cu adevarat.

***
Si interiorul conteaza... cel putin pentru mine. Asa ca astazi, intrand intr-o librarie, am cumparat hrana pentru interior. De citit, de pastrat si de daruit. Happy Saturday evening!

Comentarii