Bine ai venit, 2015!

Dragii mei,

LA MULTI ANI! Va doresc un 2015 excelent, plin de sanatate, dragoste, bucurii, experiente formatoare, bogatie interioara si prosperitate, calatorii si prietenii de neuitat! Sa vi se implineasca cele mai pretioase proiecte si sa ne dam mereu intalnire pe Jocul Orb.

Asa cum anticipam anul trecut, nu m-am plictisit deloc anul acesta, a fost multa munca dar a meritat :) Consecinta insa s-a vazut pe blog unde nu am fost atat de prezenta ca de obicei.

Dar haideti sa facem impreuna un bilant

2014 - cele mai bune momente

Ianuarie
Un avion, responsabilitati si exploatare post-factum - nu pot sa spun ca a fost propriu-zis un moment bun, dimpotriva, insa a fost un articol cu impact, cel mai vizualizat in 2014...

Februarie
Mixaje de sezon - pentru Valentine's day

Mai
Emotional storytelling - inca mi se pare emotionant

Iunie
A fost luna poeziei

Iulie
The thin red line, meciul de aseara si alte provocari - o postare care a starnit interesul pentru ca uneori ne aflam cu totii in jurul acestei linii rosii, subtiri...

August
Prietenia dupa 30 de ani - cateva idei care sigur va bantuie daca aveti 30 de ani

Septembrie
Autumn love - ca in fiecare an, o culegere cu lucuri de iubit la toamna

Octombrie
Despre eternul feminin si alti demoni - un text la care m-as putea intoarce de cate ori am dubii despre ceea ce inseamna feminitate

Noiembrie
Electra, the hubris, the British - calatoria la Londra si experienta teatrului Old Vic imi sunt foarte dragi, oricare mi-ar fi obiectiile

Decembrie
Acesti anonimi care va spioneaza pe Facebook - cred ca e important de stiut

2015 - ce imi doresc

Daca ati ajuns pana aici, inseamna ca ne putem face planuri impreuna. Anul acesta Jocul Orb implineste 5 ani. Sper sa ii putem sarbatori impreuna si sper sa putem organiza impreuna lucruri interesante atat in planul scrisului si schimbului de idei cat si in societate. 

Imi doresc proiecte care sa ne inspire, sper sa putem uni comunitatea de medici romani din Franta si din Europa si sper ca asta sa poata facilita in cele din urma si accesul la ingrijiri al pacientului roman. Ramane de vazut daca putem implica si comunitatea noastra in acest proiect.

Sper sa scriu mai des lucruri cat mai interesante si sa interactionam cat mai bine. Nu ezitati sa imi spuneti ce va inspira... 

Keywords-urile pentru 2015: sanatate, medicina, scris, inspiratie, interviuri, calatorii, cultura, frumos, lume, poveste

La multi ani tuturor! Bine ai venit, 2015!

Comentarii