Working mum

In ultimul numar al revistei Vogue, editia franceza, suplimentul este dedicat copiilor in timp ce fascicolul principal urmareste 'firul rosu al familiei'. O abordare care imi place mai mult decat "chirurgia estetica", "detoxul de primavara" si alte cateva variante frivole intalnite de a lungul timpului. 

Daca am continuat abonamentul la Vogue si in anii in care revista se cauta (si da, dupa plecarea lui Roitfeld, am avut de mai multe ori senzatia asta) este pentru ca produsul finit pe care il asteptam este acela al unei reviste care nu se adreseaza fetelor de 20 de ani ce viseaza sani mari si un sot cu bani ci unei variante mai finisate a eternului feminin, care se joaca cu aparentele dar isi cultiva mintea si sufletul cu mai multa asiduitate decat fizicul. Asa ca am privit cu mult dispret copertile cu Kardashian si Jenner, pozele de pe Instagram ale Carlei Sozzani cu familia West si in general orice tentativa de a corespunde gustului pop-art-ului contemporan. Stiu ca oricine poate avea griji financiare dar tocmai de aceea echipele de creatie ale acestor publicatii sunt atat de bine platite: ca sa vina cu ceva diferit de abordarea Daily Mirror si Cancan.

Reportajul vedeta al suplimentului pentru copii este "Working mum" despre o zi din viata Cordeliei de Castellane, directoare artistica la Baby Dior si mama a patru copii cu varste intre 4 si 15 ani. Presa creeaza modele si, banuiesc, fetitele citesc revistele mamelor lor. Imi veti spune poate ca director artistic la Baby Dior nu e chiar acelasi lucru cu avocat, arhitect, medic, judecator, fizician si probabil ca voi fi de acord. Dar, intr-un mediu competitiv precum moda pariziana, e deja mult mai mult decat protagonist de reality show.

Comentarii

  1. Fetitele nu citesc niciodata revistele mamelor lor! =D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu le-am citit si pe ale bunicii... Marie Claire-urile acelea din anii 60

      Ștergere

Trimiteți un comentariu