Pensive...


Stau cu cafeaua intr-o mana si laptopul in brate manevrat cu mana cealalta si citesc despre cum femeile isi iau cafeaua din ce in ce mai des cu internetul fata in fata. Sincera sa fiu prefer alte tete-a-tete-uri iar mirosul de cerneala proaspata inca imi mai produce o demodata placere. Deci as prefera o revista dar se pare ca si azi batalia a fost castigata de presa online...

Fac un test pe facebook in care-mi sunt analizate foto si activitatea, si aflu ca numarul meu de telefon ar trebui sa fie 072-SCORPIE. Semn ca iar am jucat prea mult Mafia Wars... Oricum astept cu interes The taming of the shrew... Oare se mai poate?

Din floare in floare, ajung pe Information is beautiful, o interesanta colectie de "Stiati ca...", temeinic documentata. Nu stiu de ce dar ma intereseaza "cum sa reduci sansele de a muri intr-un accident de avion", cred ca-mi aminteste de Rain Man, altfel nu planuiesc vreo calatorie asa de curand. Boeing 737 a avut cele mai multe accidente dar raportat la numarul de nave aflate in "joc", sta cel mai bine la categoria frecvent utilizate. La 0 (zero) accidente doar extremele:Boeing 777, cu care am zburat in Africa de Sud si a fost o incantare, si Embraer, un aparat micutz, in care mi-a fost cel mai frica ever deasupra Alpilor... Aparentele insala.

Bottom line, ce zboruri sunt de evitat: nu luati Aeroflotul din US catre Rusia in luna august, mai ales cu un DC-9, nu calatoriti la bordul unui Airbus A 300 din Turcia in India, cu Turkish Airlines in septembrie, si nici nu va ganditi sa va imbarcat intr-un Boeing 747 al United Airlines care face legatura intre Canada si UK, mai ales daca e luna noiembrie.

Ce ma ingrijoreaza este ca sansele de a cadea cu avionul sunt mai mari decat cele de a fi blogger... Hm...

Comentarii