Dan Lungu poate fi citit pe e-book

Daca pe scriitorul Dan Lungu l-am intalnit citind "Cum sa uiti o femeie", pe omul Dan Lungu l-am intalnit pe Facebook unde am dat subscribe. Apoi am descoperit ca are un site de prezentare si am hotarit sa ii bat timida la usa outlookului rugandu-l sa dea cateva raspunsuri la ancheta mea Social media si scriitorii. Ati citit poate deja, in cadrul anchetei, raspunsurile lui Dan Mircea Cipariu.

Nu stiu daca mi-a raspuns pentru ca este si sociolog sau pentru ca simte ca scriitor ca e important sa fii prezent si in mediul virtual, drept dovada stand faptul ca toate romanele sale exista si sub forma de e-book in cadrul proiectului Elefant.ro. Iar in 2011 i-a aparut la Polirom "In iad toate becurile sunt arse"


1. Ai blog? Ai cont pe Facebook? Ai Twitter?
Blog nu, doar site. Am cont si pe FB, si pe Twitter, pe primul il folosesc mai des.

2. Ce parere ai despre blogurile de scriitor?
Sunt ca o carte de vizita cu acces public, dar una ceva mai intima decat siteul. Pot fi foarte interesante pentru autorii care au vocatia sau simt nevoia comunicarii cu exteriorul.

3. Consideri ca platformele de social media pot ajuta PR-ul cultural? In cazul in care folosesti aceste platforme, ai observat un impact mai mare al ultimelor lansari anuntate in social media?
Cu siguranta il pot ajuta. Nu stiu ce sa spun, nu am urmarit cu atentie, insa presupun ca, intr/adevar, impactul creste.

4. Ai scrie cronici/ ai publica interviuri exclusiv in mediile sociale?
Fara nici o retinere.

5. Exista vreun proiect de social media pe care ti-ai dori sa-l realizezi impreuna cu alti scriitori?
Hmmm, nu m-am gandit la asta, dar intr-o buna zi s-ar putea sa am o idee...

Comentarii