Legaturile de vineri

Vor fi legaturi periculoase... Pentru  ca am vazut ca se poarta :-), iata fac si eu cateva propuneri care m-au intrigat in aceasta saptamana.

Nu stiu ce-am cautat, niste versuri, cred, si am dat peste blogul lui Josephine - Te-am iubit, fraiere. Trebuie sa recunosc ca are condei si ca n-am mai gasit altundeva jurnalul vreunei amante...Aproape ca imi vine sa reajustez postul despre Cealalta femeie in functie de scrierile Josephinei... Si sa-l intreb pe Chinezu sau pe Blogatu daca asta-i un blog de nisa 2.0 :)

Probabil ca Josephine este un personaj, probabil ca undeva chiar exista un personaj de roman dupa arhetipul ei... Iar daca el exista, cineva ar sti cum sa-l imbrace... Este vorba despre John Jannuzzi, a cat person, care are un blog pe tumblr cu propuneri pentru tinutele diferitelor personaje din literatura. Propunerile vin din ultimele 2-3 colectii de moda. Daca aveti nevoie de ceva ajutor pentru a va gandi la Dorian Gray, Holden Caufield,  Scarlett O'Hara, go for it!

Daca tot ma plangeam ca nu pot sa fiu atat de ... diversa intr-un interval de 24 de ore, iata ca un blog de pe Harvard Business Review vorbeste tocmai despre the magic of doing one thing at a time. Cu tips and tricks... Citind site-ul Harvard, comentariile lor la articole stiintifice si HBR, nu pot sa nu fiu uimita cat de clar gandesc oamenii inteligenti. E un pic extra topic ce spun aici. Atunci cand ai clar in minte ceea ce vrei sa exprimi, vei reusi sa te faci inteles prin propozitii simple, relevante.

Last but not least, am descoperit blogul Andreei Macri si fotografiile ei urbane imi fac la fel de mare placere ca cele de la The sartorialist sau Garance Dore. De pe siteul ei am luat imaginea acestui post, o foto realizata la vernisajul expozitiei Helmuth Newton, Grand Palais. Enjoy with a coffee!





Comentarii

  1. Am deschis comentariul asta cu mare speranta... Ma gandeam ca voi gasi o chestie superinteresanta legata dintre unul dintre linkurile din post.

    Sigur ca schimbul de linkuri poate fi o chestie buna de marketing. Dar imi doresc sa nu poluez cititorii acestui blog cu alte lucruri decat acelea pentru care vin aici. Asadar, multumesc dar nu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu