Bilant 2012

Sfarsitul anului acesta m-a prins in "turneu" prin Romania asa ca mi-a fost aproape imposibil sa mai scriu vreun rand de calitate.

Iata insa ca a venit momentul acela de liniste dinaintea Noului An in care iti faci bilantul.

Jocul Orb a trait un an frumos prin popularitatea concursului de 2 ani de blog cu un premiu semnat Mirela Iordache, prin proiectul Identitate la care au avut amabilitatea de a-mi acorda interviuri Vlad Stroescu, Bogdan Voicu, Tincuta Apateanu, Cristina Bazavan, Cristian Lupsa, Maria Knoth Humlum si Frédéric Balard, prin proiectul Blogger European dedicat Anului European al Imbatranirii Active si Solidaritatii intre Generatii care a beneficiat de un interviu cu Jean Marie Robine.

As zice ca am fost activa si am scris mai mult decat in anii anteriori, am avut mai multi vizitatori si dialogul s-a dezghetat. Am relatat de la conferintele de Storytelling, de la o premiera muzicala internationala - opera Jetzt - si de la cateva expozitii de arta. Am vociferat impotriva abuzurilor legate de Institutul Cultural Roman. V-am propus cateva carti dar si povesti din Bucuresti, Montpellier, Barcelona, Munchen si Lisabona. Am avut o colaborare cu Dilema veche pe blog si un articol personal despre Medicii romani din Franta. Am deschis, sper, seria de colaborari cu DOR. Si am beneficiat de aportul catorva prieteni si cititori la moodboardul "50 years from now". Urmatorul ne va iesi mai bine :D (Later edit: am uitat de nominalizarea printre finalistii Webstock awards pentru Proiectul Identitate J.O, unde am concurat cu profesionistii, cu agentiile, ceea ce m-a flatat)

A fost un an tumultuos si plin, cu bune si rele. Nu s-a numarat printre preferatii mei insa fara challenge-uri probabil am da mai putin din noi si am uita din cand in cand cum e la lupta :)

Nu pot decat sa va multumesc ca m-ati vizitat sau chiar ca mi-ati fost aproape, ca mi-ati scris sau mi-ati raspuns la provocari, ca mi-ati lansat altele. Si va invit sa o faceti in continuare iar in ceea ce ma priveste nu imi ramane decat sa incerc sa va aduc pe aici mai des.

Va urez un An Nou bun, plin de sanatate si bucurii, de voi insiva asa cum va doriti sa fiti si de cei dragi voua, de impliniri si de magie! Just stay true to yourselves! La multi ani!

Sursa foto.

Comentarii

  1. E foarte placut cand la sfarsitul anului poti marca "checked, ckecked, checked..." pe "to do list"-ul facut cu 12 luni in urma, nu? ;)

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, n-a fost el 2012 chiar un etalon din punctul asta de vedere dar recunosc ca e placut.

      Ștergere
  2. "Sfarsitul anului acesta m-a prins in "turneu" prin Romania asa ca mi-a fost aproape imposibil sa mai scriu vreun rand de calitate."

    Să înţelegem că România dăunează grav scrisului ... de calitate? :)

    La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, cam asta se intelege din fraza mea :D
      Mai degraba ideea de turneu e daunatoare frazelor scrise cu ragaz si atentie.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu