Olimpicii romani

La Olimpiada Internationala de Chimie, s-au obtinut anul acesta o medalie de aur, doua de argint si trei de bronz.

Aurul si un bronz au mers la Liceul de Informatica Tudor Vianu din Bucuresti iar o alta medalie de bronz a fost obtinuta de un elev de la Colegiul National Sf. Sava. Restul medaliilor au mers in tara: la Baia Mare, Botosani, si Roman.

Am citit stirea pe Hotnews (de unde am luat si fotografia) si m-am gandit ca ar fi bine ca acest subiect sa se regaseasca mai des in social media. Dascalii buni, adevarati sunt din ce in ce mai putini si mai inacriti, dovada stau activitatile din 'saptamana altfel'. Numarul cadrelor didactice a scazut cu 65000 in ultimii ani si am senzatia ca, din nefericire, cei care sunt capabili sa faca si altceva aleg de cele mai multe ori 'altceva-ul' ca sa scape de saracie.

Nu uit ca unii dintre dascalii mei mi-au schimbat viata si felul meu de a fi. Si cred ca unii dintre dascalii lor, cei care au facut performanta, tocmai au contribuit la o viata mai buna pentru acesti copii. Ma uit la fetele lor cu drag: unii au fizionomii mai mature decat varsta, altii isi iau in serios rolul de reprezentanti ai Romaniei iar altii si-au pastrat candoarea. Mi-ar placea sa stiu ce vor face peste ani, in ce laboratoare, companii, spitale sau universitati vor fi ajuns...

Felicitari!

Comentarii