Here comes the sun

Mai e un pic si se termina luna august... Nu pot sa nu ma gandesc la asta pentru ca vara e anotimpul meu preferat iar, in acest an, a trecut extrem de repede. Am avut insa senzatia ca m-am readaptat la caldura si, totodata, am devenit mai toleranta cu apa rece a marii.

Insa adevarata magie a verii este soarele. Ma trezesc mereu uimita de puterea lui de a infrumuseta locurile. Am avut ocazia sa trec de mai multe ori cu masina pe Coasta de Azur si de obicei frumusetea locurilor mi se parea ravasitoare. Pana a venit ziua in care am ajuns pe Coasta de Azur intr-un weekend ploios. Privelistea mea preferata asupra golfului de la Villefranche sur Mer nu mai avea atata farmec asa cum drumul pe cornisa de jos parea aproape modest.

Cand vine primavara in orasul in care locuiesc, oriunde ar fi el in lume, ma trezesc admirandu-i contururile din nou asa cum uitasem sa o fac in timpul iernii. Apusurile verii ma emotioneaza cu lumina lor blanda. Si felul in care soarele incinge pielea in zilele fierbinti de vara, si mirosul uleiurilor de plaja cu monoi sau cocos mi se par delicioase.

Iar daca era o zi potrivita pentru toate astea, ea este sigur astazi cand dimineata a inceput printr-o ploaie. Si printr-un curcubeu spectaculos. Le roi est mort mais vive le roi :)

Comentarii