Cu cine am vorbit despre identitate?

Profit de faptul ca este Valentine's day, ca sa va spun ca mi-e tare drag sa scriu aici si mi-e tare drag atunci cand imi lasati comentarii sau reactii. V-am povestit ca Jocul orb face doi ani pe 1 Martie 2012 si ca demarez, cu aceasta ocazie, Proiectul Jocul Orb.

V-am promis atunci ca vom vorbi despre identitate cu persoane si personalitati diferite, cu oameni speciali care prin felul lor de a fi sau prin meseria pe care o practica pot veni cu perspective diferite.


Iata un scurt preview al primilor invitati de pe Jocul Orb, in ordinea intrarii lor in scena:


  • Bogdan Voicu, sociolog, cercetător principal 2 Academia Română -Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii, conferentiar asociat, Catedra de Sociologie, Universitatea Lucian Blaga Sibiu

Nu sunt singurii... Vor urma si altii, din domenii surprinzatoare.

Pana una alta, in asteptarea raspunsurilor, nu uitati de concursul Jocul Orb. Daca tot cititi aceste pagini, poate luati si un premiu :)

Comentarii